Thursday, February 16, 2012

● 2

 Dotarliśmy już na próbę, a ja wciąż myślałem o tym samym. Praktycznie przez całą drogę nie było ze mną żadnego kontaktu. Przez pierwsze 10 minut chłopaki próbowali coś do mnie mówić, ale w końcu sobie odpuścili, widząc, że jestem w zupełnie innym świecie. W mojej głowie już tworzyłem film porno z Nią w roli głównej.
 Weszliśmy na scenę i zaczęliśmy próbę od Gotta Be You. Później Moments, More Than This, I Want... W końcu udało nam się dobrnąć do końca, po wrzaskach i darciu się na mnie, że za późno, lub za wcześnie wchodzę. Lub nie wchodzę wcale. W ogóle nie mogłem się skupić. Zaczęło to być denerwujące nawet dla mnie, więc musiałem coś z tym zrobić. Bez owijania w bawełnę - jeśli jej nie przelecę, nie ma szans, żebym mógł dalej normalnie funkcjonować. Sad, but true.
- Harry, co z tobą? - szturchnął mnie zirytowany Zayn. - Ssiesz dzisiaj po całości.
- Wiem, wiem, przepraszam...
- Co się dzieje?
- Ja wiem! To przez tą dziew... - zaczął Niall, ale w porę trzepnąłem go w te blond kudły. Na razie nie chciałem, żeby reszta się dowiedziała, bo jeśli dałbym plamę, oni nie daliby mi spokoju do końca życia. Chyba, że wcześniej zadźgałbym ich motyką, co w sumie nie byłoby takim złym rozwiązaniem.
- Po prostu źle spałem. Ale obiecuję, że wieczorem wszystko będzie jak należy.
- Mam taką nadzieję, bo inaczej będziesz mógł pożegnać się ze swoimi loczkami - zaśmiał się złowieszczo Louis.
 Nie skomentowałem tego. Wsiedliśmy znów do busa i wróciliśmy do hotelu. Kiedy się upewniłem, że każdy z chłopaków udał się do swojego pokoju, złapałem Nialla za kaptur i pociągnąłem do siebie:
- Słuchaj. Jeśli tylko piśniesz słówko przy nich na temat tej dziewczyny, to oficjalnie ci przyrzekam, że już nigdy spokojnie nie zaśniesz.
- Ej, czekaj. W sumie już i tak boję się przy was spać, więc to niewiele zmieni. No ale luz, nic nie powiem. Tak swoją drogą, czemu ci tak na tym zależy? To znaczy, żeby się nie dowiedzieli?
- Bo nie wiem, czy uda mi się ją podejść. Ta jest całkiem inna, niż wszystkie. Nawet nie jestem w stu procentach pewny, czy wie kim jestem. A wyobraź sobie na przykład Louisa, do którego dotarłaby informacja, że dostałem od jakiejś laski kosza. On potrafił mi wypominać kilka miesięcy to, że na spotkaniu z fanami jedna pomyliła moje imię.
- Panikujesz. No ale jak mówiłem, ode mnie niczego się nie dowiedzą.
- Okej. A teraz idę jej szukać. Przed koncertem muszę przynajmniej poznać jej imię.
- Powodzenia! - krzyknął Niall i pobiegł w stronę bufetu. Znowu.
 Nawet nie zdążyłem podziękować, bo raz, że on już pewnie wtedy był w swoim "Fooderland", a dwa, że w drzwiach frontowych pojawiła się Ona.
 Moje serce na chwilę przestało bić, a mój przyjaciel, osadzony nieco niżej, niż moja twarz, jakby do mnie przemówił. Znów złapałem się na tym, że zrobiłem tą samą minę, co wcześniej, więc postanowiłem się wyluzować i coś w końcu zadziałać.
 Stała akurat przy recepcji. Po jakimś czasie odwróciła się i najwyraźniej chciała iść do pokoju. Zauważyła mnie, ale nic z tym faktem nie zrobiła. No cholera jasna! Jaka normalna dziewczyna, widząc mnie, Harry'ego Stylesa, po prostu przeszłaby dalej?! O nie, tak nie będzie.
 Odważyłem się i zdecydowanym krokiem do niej podszedłem.



dzisiaj krótko, muszę was potrzymać trochę w niepewności. ;)
nie no, widzę, że sporo tutaj nimfomanek, haha. :D frekwencja jak najbardziej mi się podoba, trzymać tak dalej. (:
dzięki za wszystkie komentarze, jesteście cudowne!
xxxx

a! i jeśli chcecie być informowane o nowych rozdziałach, napiszcie na moje gg: 37908282. ;)

20 comments:

  1. Boooskie !!!! Pisz kolejny . Dla twoich nimfomanek XD <333333 :***

    ReplyDelete
  2. Cudny . ! ja już chce kolejny ! nie wytrzymam ;c oby tak dalej kocham <33

    ReplyDelete
  3. Czekam na następny
    Kocham ♥

    ReplyDelete
  4. Informuj mnie o nextach na gg 11893624 :D KOCHAM !
    I_Love_Harry_

    ReplyDelete
  5. Zajebisty rozdział pisz dla swoich nimfomanek kolejny

    ReplyDelete
  6. ha ha dziewczyno jesteś pozytywnie szalona. kocham cię ale dziś nie zaspokoilas moich potrzeb! ja chcieć więcej!

    ReplyDelete
  7. jpd ja Cię kocham!!! to jest cudowne to co piszesz a nie jakieś sweetaśnie opowiadania 12 latek. Dziękuję Ci za to, tekst super;) mam nadzieję że będziesz pisała dalej <3 pozdro :*

    ReplyDelete
  8. super ;) czekam na następny rozdział ;***

    ReplyDelete
  9. już nie moge sie doczekac na nastepny rozdział, coś czuje że to opowiadanie bedzie moim ulubionym ;}

    ReplyDelete
  10. kiedy dodasz nowy rozdział?

    ReplyDelete
  11. Ahhhh, Ohhh ;D W taki sposób przyjaciel Harrego przemówił ;p
    Więcej <33

    daj mi info na tt jak dodasz @agatanapora

    ReplyDelete
  12. ja chce nastepny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  13. czemu nie piszesz następnych rozdziałów?

    ReplyDelete
  14. PROSIMY O WIĘCEJ !!!!!
    ♥♥♥

    ReplyDelete
  15. oboże :D ja chce wiecej ! pornoopko z Hazzą to normalnie spełnienie moich marzeń xDD

    ReplyDelete
  16. Ja tu czekam na ostre porno z Hazzą w roli głównej ;) Dawaj bo nie wytrzymam ;)

    ReplyDelete
  17. kocham to . HARRY JEST TAKI SEKSOWNY <3

    ReplyDelete